محصولات مورد نیاز بازار توسط شبکه فروش به بیمه سامان منتقل وطراحی می شود

 تاریخ انتشار:1397/07/24

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه سامان با هدف شناسایی فرصت های بیشتر در موفقیت شبکه فروش و با حضور تعدادی ازاعضای انجمن صنفی نمایندگان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، درابتدای این گردهمایی، احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل بیمه سامان با اشاره به اهميت شبکه فروش در عملکرد شرکت، تاکید کرد:رسالت اصلی و برنامه  شرکت  برای توسعه و حمایت از شبکه فروش و نمایندگان آن تبیین شده است.

وی گفت: ارتقای توسعه کسب وکار شبکه فروش از جمله افزایش دانش و مهارت نمايندگان با آموزش حین خدمت ازجمله اهداف مهم  بیمه سامان  بوده که با راه اندازی مدیریت توانمندسازی شبکه فروش،آموزش های مستمر نمايندگان به صورت عملی و تئوری در این مدیریت، مد نظر قرار گرفته است.

ضرابیه، بر رعایت قوانین و مقررات مورد نظر بیمه مرکزی از سوی نمایندگان و شبکه فروش تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، در بخش دیگر اظهارات خود، افزودکه در بیمه سامان برنامه ریزی شده تا میزان توانگری مالی شرکت در سال 1400 به عدد180 درصد برسد.

وی، بیان داشت : برای ارتقای میزان توانگری مالی  و همزمان با رشد درآمد و پرتفوی شرکت، نسبت به ایجاد انضباط مالی دقیق، اقدامات مهمی مد نظر قرار گرفته است.

ضرابیه، اظهار کردکه فعالان شبکه فروش درارتباطی مستقیم با بیمه گذاران قراردارند و ادامه دادکه انتظار می رود نیازهای بازار از طریق این شبکه به شرکت اعلام تا ضمن بررسی  لازم ، برای طراحی محصولات مبتنی بر نیاز مشتریان،  اقدام شود.

نشست نمايندگان با مدیر عامل شرکت بیمه سامان ،با حضور مشاور مدیر عامل،معاون اجرایی و برخی دیگر از مدیران این شرکت  برگزار و در این نشست به پرسش ها، مسائل و مشکلات جاری نمایندگان پاسخ داده شد.

 

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره ۱۲۳
کدپستی: ۱۵۱۳۸۱۳۱۱۸
تلفن مرکز ارتباط با سامان: ۸۹۴۳-۰۲۱
نمابر: ۸۸۷۰۰۲۰۴


واحد رسیدگی به شکایات و انتقادات
ایمیل: complain[at]samaninsurance[dot]ir

بیمه سامان را دنبال کنید

text