بیمه مسافرتی سامان را از کجا بخرم؟

خرید بیمه مسافرتی از آژانس مسافرتی

آژانس‌های طرف قرارداد

 

خرید بیمه مسافرتی از شعب بانک سامان

شعب بانک سامان‌
خرید بیمه مسافرتی از نمایندگان بیمه سامان

نمایندگان بیمه سامان‌
بیمه مسافرتی سامان فرودگاه امام خمینی

باجه فرودگاه امام خمینی

 

شما می توانید بیمه مسافرتی خود را از طریق وب‌ سایت بیمه سامان به آدرس www.si24.ir، باجه‌های مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان، آژانسهای مسافرتی طرف قرارداد نمايندگان بیمه سامان و همین طور کلیه نمایندگی های بیمه سامان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با شماره گیری ۸۹۴۳ - ۰۲۱ داخلی‌های ۴۰۱۳ و ۴۰۵۶ اقدام به مشاوره و خرید تلفنی نمایید.

بیمه مسافرتی سامان

سقف تعهدها

پوشش‌های کامل، نرخ‌های استثنائی و ترنسفر رایگان با تاکسی لوکس فرودگاه ویژه بیمه مسافرتی سامان

+ هدیه

طرح نقره‌ای

€ 30.000

  • کل نقاط جهان
  • کلیه پوشش‌ها
  • ترنسفر لوکس فرودگاهی

+ هدیه

طرح طلایی

€ 50.000

  • کل نقاط جهان
  • کلیه پوشش‌ها
  • ترنسفر لوکس فرودگاهی
بیمه مسافرتی سامان

در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنم؟

هنگام وقوع حادثه بیمه‌گزار باید با تماس با یکی از شماره‌های یاد شده در بیمه نامه‌های مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پس‌ازآن، شرکت کمک‌رسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام می‌دهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به‌ حساب بیمه‌گزار و یا به حساب ارگانی که بیمه‌گزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز می‌شود و لازم نیست بیمه‌گزار هزینه‌ای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمک‌رسان اعزام می‌شود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینه‌ها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به ستاد بیمه سامان به نشانی: تهران، ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، بن بست چهارم، پلاک 2، طبقه 2، مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت می‌کند.
مرکز تماس بیمه مسافرتی سامان

بات بیمه مسافرتی

با آرامش خاطر، به دور از هر گونه نگرانی سفر کنید

در طراحی این محصول، کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، اپراتور فارسی زبان بخشی از خدمات پس از فروش این محصول می باشند.

  • هزینه فوریت‌های پزشکی بیمه مسافرتی هزینه‌های فوریت‌های پزشکی
    پرداخت هزینه‌های پزشکی در مقصد مسافرین (انحصارا توسط بیمه مسافرتی سامان)
  • پوشش‌های کامل بیمه مسافرتی خانواده کامل‌ترین پوشش‌ها مناسب برای هر سفر و مقصد
    ما با در نظر تمام ریسک‌های مسافرین، محصول جامعی ارائه کرده‌ایم
  • اپراتور فارسی زبان 24 ساعته 7 روزه هفته بیمه مسافرتی اپراتور فارسی زبان 24 ساعت، 7 روز هفته
  • کمک رسانی در کشور مقصد با بیمه مسافرتی سامان خدمات کمک‌رسانی 24 ساعته هفت روز هفته
  • پرداخت هزینه ها در کشور مقصد تا سقف 50000 یورو بیمه مسافرتی سامان پرداخت هزینه‌ها در مقصد تا سقف 50000 یورو
  • هزینه‌های مفقودی چمدان در بیمه مسافرتی پرداخت هزینه‌های ناشی از مفقودی چمدان‌ها
  • جبران هزینه‌های ناشی از وقفه و کنسلی سفر جبران هزینه‌های ناشی از وقفه سفر
  • پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی با بیمه مسافرتی هزینه‌های فوریت‌های دندانپزشکی
  • بیمه سرقت و آتشسوزی منازل در زمان سفر بیمه سرقت و آتش‌سوزی منزل در زمان سفر
  • پرداخت هزینه‌های آمبولانس هوایی در مسافرت آمبولانس هوایی (درصورت نیاز)
  • مشاوره حقوقی و وکالت با بیمه مسافرتی سامان مشاوره حقوقی در مقصد و پرداخت هزینه‌های دعاوی
  • جبران هزینه‌های کنسلی سفر جبران هزینه‌های ناشی از کنسلی سفر

چرا بیمه سامان؟

* انتخاب اول هموطنان با خريد بيش از دو ميليون بيمه نامه مسافرتی سامان

* ارتباط با بيش از ٥٥،٠٠٠ مركز پزشكی در سراسر دنيا به صورت انلاین

* حرفه‌ای‌ترين شركت بيمه‌ای فعال در صنعت گردشگری با بيشترين تعداد پرونده پرداخت خسارات در مقصد مسافرين در كشور ايران

* پرداخت کل خسارت در مقصد مسافرین.

* خدمات ٢٤ ساعته، هفت روز هفته به زبان فارسی

* سادگي نحوه استفاده از محصول از مرحله خريد تا اعلام خسارت

 

چرا باید بیمه مسافرتی داشته باشیم؟

شرایط زیر را تصور کنید:

* شما چمدان را بسته و آماده سفر هستید و به هر دلیلی سفر شما لغو می‌شود.

* بدلیل بیماری و یا حادثه‌ای برای شما یا همراه‌تان، فوت نزدیکان و یا ... مجبور به بازگشت از سفر خود هستید و هزینه زیادی برای سفر خود کرده‌اید.

* شما در سفر هستید و مشکل پزشکی برای شما ایجاد شده و قادر به پرداخت صورت حساب هزینه‌های آن نیستید.

* بدلیل شرایط آب و هوایی و غذاهای نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید.

* چمدان خود را در فرودگاه گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید.

* کیف خود را گم کرده‌اید و داروهای شما در آن بوده است. شما نیاز به خرید دارو هایتان دارید.

* کیف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید.

* شما در سفر هستید و به دلایلی سفر شما کنسل شده و ناچار به بازگشت هستید.

 

اینها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید.

تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

 

تعهد ما به شما

 

با خیالی آسوده سفر کنید؛ در هر نقطه‌ای از دنیا که باشید، در کنار شما هستیم.

بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرت تفریحی و سیاحتی

بیمه سفر تفریحی‌

بیمه مسافرت تجاری

بیمه سفر تجاری

بیمه مسافرت زیارتی

بیمه سفر زیارتی

 

بیمه مسافرت دانشجویی

بیمه سفر دانشجویی‌

بیمه مسافرت تفریحی و سیاحتی

بیمه سفر ورزشی‌

بیمه مسافرت بلند مدت

بیمه سفرهای بلندمدت

 

پرسش و پاسخ‌های متداول بیمه مسافرتی سامان

به میزان تعداد روزهای سفر مسافر است اما طبق آیین نامه بیمه مرکزی، بیشتر از 92 روز اقامت متوالی نباید باشد.

خیر.

بله، برای استفاده از بیمه مسافرتی، حتماً باید به هنگام خروج از کشور مهر خروج در پاسپورت مسافر درج شود و در واقع شروع بیمه مسارفتی از تاریخ مهر خروج است. به همین دلیل مبدأ سفر باید ایران باشد.

پاسپورت شخص بیمه شونده

در شرایط عادی خرید بیمه نامه مسافرتی جز برای گرفتن ویزا اختیاری است.
در صورتیکه مسافر ویزای چند ساله داشته باشد و یا اقامت کشوری را دارد، خرید بیمه مسافرتی برای سفر به خارج از کشور الزامی نیست.
داشتن بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا از سفارت خانه کشورها الزامی است. بخصوص کشورهای عضو شینگن .

خیر، تاریخ شروع بیمه نامه مسافرتی از تاریخ آغاز سفر خواهد بود (از زمانی که مهر خروج از کشور در پاسپورت درج می گردد).

بله، با درخواست کتبی خریدار(بیمه گذار) و مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی بیمه.

بله با خرید بیمه نامه سامان هنگام بروز بیماری یا حادثه در سفر نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه از طرف مسافر نمی باشد و فقط کافیست با شماره 653845(4)961+ با کمک رسان تماس بگیرند ، هزینه ها تا سقف تعهد بیمه نامه توسط کمک رسان به مراکز درمانی پرداخت می شود . البته پرداخت هزینه های درمانی در حین سفر هم به صورت انلاین ( در همان لحظه و طول سفر) می باشد و هم به صورت افلاین( بعد از بازگشت از سفر با ارایه مدارک مستند ) نیز قابل پرداخت میباشد

بله؛ مرکز تماس 24 ساعته بیمه مسافرتی سامان در هفت رو هفته، پاسخگوی بیمه‌گذاران خواهد بود

بابت سفرهای کوتاه مدت یا بیمه نامه تا سقف یکماه و تک مسیر سینگل رو انتخاب میکنیم و بابت بیمه نامه های بلند مدت و یا چند سفره مولتی را انتخاب میکنیم که بیمه شده در تعدد سفر هم تحت پوشش باشد

ووو

اغلب سفارت خانه ها بیمه با پوشش30 هزار یورو را تایید میکنند

فرق دو بیمه با تعهد 30 و 50 هزار یورو در پوشش ها و سقف تعهد بیمه نامه میباشد بیمه نامه 50هزار یورو کاملترین پوشش بیمه ای را دارا میباشد

در هر جای دنیا فرد دارنده بیمه مسافرتی سامان میتواند کل هزینه درمان را از طریق بیمه نامه و انلاین پرداخت کند .. مواردی که باید رعایت شود:1
1-5 - در گام اول با بروز علایم بیماری یا حوادث ( هر اتفاقی غیر از بیماریهای سابقه دار)قبل از مراجعه به مراکز درمانی میتوان با شماره تماس ثبت شده در بیمه نامه ارتباط گرفته شود و با مشاوران فارسی زبان صحبت کنید تا مراکز درمانی در نزدیک ترین یا بهترین موقعیت را به شما معرفی کنند
2-5- اگر به بیمارستان مراجعه شد قبل از پرداخت هر هزینه ای ارتباط را برقرار کنید تا همکاران کمک رسان ما با شما تماس بگیرن و هزینه های شما را تا سقف تعهد پرداخت کنند
3-5- اگر بنا به هر دلیلی بیمه شده هزینه را پرداخت کرد تمامی مدارک بیمارستانی، شرح حال بابت بیماری یا حادثه منجر به هزینه درمان، اصل قبوض پرداختی،اصل بیمه نامه، کپی صفحه پاسپورت که مهر ورود خروج خورده ، شماره کارت یا حساب بانکی و شماره تماس .را به ادرس شیخ بهائی جنوبی نبش تاج محل بن بست چهارم پلاک 2 واحد 2 ارسال نماید و در صورت مورد تایید بودن نوع هزینه ،خسارت تا سقف بیمه نامه طی مدت زمان 15 روز کاری به حساب واریز میشود.
جهت پیگیری موارد خسارتی می توانید با شماره 8943 داخلی‌های:3873 و 3874 و 3325
یا از طریق تلگرام با شماره 09366393990 جهت پیگیری خسارات واطلاع از روند رسیدگی به پرونده های بیمه های مسافرتی درارتباط باشید.

بله

همکاران ما در شرکت کمک رسان بصورت 24 ساعته پاسخگو به سوالات و خدمات رسانی به بیمه شدنگان میباشند.

نوع خدمات رسانی شرکت بیمه سامان از طریق کمک رسان نیازی به حضور فیزیکی نماینده یا شرکت بیمه های در مقصد مورد نظر نیز نمیباشد.

برگشت هزینه به ریال و معادل نرخ ارز دولتی میباشد.

بیمه نامه مسافرتی هیچ شرکت بیمه ای به خوی خود قابل ارایه و اعتبار در مراکز درمانی نیز نمیباشد تنها در صورت هماهنگی و اقدام شرکت کمک رسان میتوان از بیمه در خارج از کشور استفاده کرد و ما هیج محدودیتی در اینصورت در هیچ بیمارستان یا مراکز درمانی نداریم.

خیر نیازی به مهمور شدن ندارد ما اعتبار بیمه نامه را داخل چاپ بیمه های انلاین اعلام کردیم.

شرایط بیمه گری در کل شرکتهای بیمه ای اعتبار بیمه نامه 92 رو پیاپی میباشد.

در حال حاضر تمدید بیمه نامه در خارج از کشور امکان پذیر نمیباشد مگر فرد داخل کشور باشد و بیمه نامه جدیدی را خریداری کند.

بله امکان پذیر است تنها به شرطی که از شش ماه نگذشته باشه و اینکه مطلع باشین از زمان خروج از مرز اعتبار بیمه نامه شروع میشود و زمانهای استاپ در ایران نیز جز روزهای استفاده شده بیمه محسوب میشود اگر فرد تمایل به عودت حق بیمه دارد به صلاحش میباشد که بلافاصله بعد از بازگشت سفر اقدام فرماید.

خیر بیمه نامه مسافرتی تنها به جهت پرداخت قطعی خسارت صادر نمیشود بلکه مانند همه بیمه نامه ها ریسک سفر را بیمه میکند که ممکن است منجر به خسارت شود یا خیر

خسارتها غیر از حادثی و بیشتر از 24 ساعت بستری در بیمارستان با کسر 25 یورو فرانشیز در صورت مورد تایید بودن و غیر سابقه دار بودن قابل پرداخت میباشد.

اعتبار بیمه نامه از زمان خروج از مرز شروع میشود و هیچ ارتباطی به زمان خرید بیمه نامه ندارد.

بعلت اینکه بیمه نامه از زمان خروج معتبر میباشد و معیار مهر خروج از مرز میباشد.

بیمه نامه مسافرتی را در سایت بیمه سامان با شماره بیمه نامه و کدملی فرد میتوان اعتبار سنجی کرد.

در تمام دنیا قابل استفاده میباشد اما بصورت فیزیکی دفتر نمایندگی وجود نداره .

در صورت قصد تعدد سفر حتما بیمه نامه را با حالت multipule خرید فرمائید.

اگر کشوری مد نظر بود و توی لیست کشورها نبود فقط کافیه کشوری در همان منطقه انتخاب شود.

بیمه مسافرتی سامان