یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۰ ۱۷۲۹
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
راه حل بیمه سامان برای جبران کاهش درآمد بیماران کرونایی در روزهای بستری

راه حل بیمه سامان برای جبران کاهش درآمد بیماران کرونایی در روزهای بستری

بیماران کرونایی در کنار هزینه های بستری، آزمایشگاه، دارو و درمان، یک نگرانی عمده دارند و آن بازماندن از فعالیت های شغلی در طول دوره بیماری است. این نگرانی به جایی است و طبیعتا باید به دنبال راهکاری برای برطرف کردن آن بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، شیوع بیماری کرونا نه سلامتی جسمانی بسیاری از مردم را با چالش مواجه کرد، بلکه اقتصاد خانوار مبتلایان به بیماری را نیز به خطر انداخت.

با بستری شدن و یا قرنطینه خانگی سرپرست خانوار، به صورت طبیعی درآمد او به خطر می افتد. کارمندان با مشکل مرخصی مواجه می شوند و اصناف نیز با نبود درآمد در روزهای تعطیلی کسب وکار دست و پنجه نرم می کنند.

در همین راستا دولت حمایت های متعددی را از کسب و کارهای تعطیل شده داشته و برای اقشار مختلف نیز راهکار هایی در نظر گرفته است، لیکن به منظور افزایش سطح این حمایت ها و بهبود خدمات ارائه شده ، راهکارهای تازه ای نیز از سوی بخش خصوصی ارائه شده است.

شرکت بیمه سامان با طراحی «بیمه کرونا» این مشکل را حل کرده است. کسانی که این بیمه نامه را خریداری می کنند، به ازای هر روز بازماندن از کار می توانند غرامت مشخصی را از محل پوشش های بیمه نامه دریافت کنند.

در حالی که عموما دوره بهبود یافتن یک بیمار کرونایی حداکثر سه هفته است، شرکت بیمه سامان در بیمه نامه کرونا دوره پرداخت غرامت بستری به ازای هر روز بازماندن از کار را تا مدت یک ماه در نظر گرفته است. این می تواند اطمینان خاطری برای مبتلایان به بیماری کرونا باشد.

غرامت قابل پرداخت به ازای هر روز بازماندن از کار برای دارندگان این بیمه نامه تا سقف روزانه ۳۰۰ هزار تومان است که مجموع این عدد در طول یک ماه بسیار قابل ملاحظه است.

با این روش، بیمه گذار در طول دوره درمان بیماری کرونا نگران از بین رفتن درآمد خود نخواهد بود و با اطمینان خاطر دوره بهبودی را طی خواهد کرد.

بیمه سامان به عنوان حامی سلامت جامعه و مردم در شرایط کنونی بحران بیماری کرونا وظیفه خود دانسته است که با طراحی یک محصول مناسب و مقرون به صرفه، علاوه بر جبران خسارت مالی ناشی از این بیماری، بخشی از فشار روحی بر اطرافیان و خود بیمار را نیز کاهش دهد.

خرید این بیمه نامه به صورت آنلاین از طریق نشانی http://www.si24.ir و یا مراجعه به نمایندگان شرکت امکانپذیر است. بیمه نامه پس از واریز حق بیمه در کوتاهترین زمان ممکن صادر می شود.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر بیمه کرونا و طرح ها و پوشش های مختلف آن می توانید به سایت بیمه سامان مراجعه و یا شماره 8943-021 تماس حاصل فرمائید.

آدرس کوتاه شده: