چهارشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۵۱ ۹۶۵
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
بیمه سامان تنها برگزیده بیمه ای رویداد مهم فینوتکس

بیمه سامان تنها برگزیده بیمه ای رویداد مهم فینوتکس

شرکت بیمه سامان، تنها برگزیده بیمه ای نخستین رویداد بین‌المللی تامین‌مالی نوآوری و فناوری"فینوتکس" شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نخستین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری وفناوری (فینوتکس) از روز نوزدهم ماه جاری و با حضور روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، مجید عشقی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار، مهدی صفاری‌نیا ریاست پارک فناوری پردیس و اندرو فورسنکو دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه درپارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد و تا روز 22 ماه جاری ادامه خواهد داشت.

در این رویداد مهم، از برترین حامیان مالی و سرمایه‌گذاران درحوزه‌های دانش‌بنیان کشور تقدیر به عمل آمد که شرکت بیمه سامان تنها برگزیده حوزه بیمه درکشور را ازآن خود کرد.

احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل شرکت بیمه سامان درحاشیه برگزاری این مراسم، اعلام کرد که وجود یک نظام تأمین مالی نوآورانه و منسجم نیازاصلی زیست‌بوم های فناوری ونوآوری در کشوراست که در این راستا شرکت بیمه سامان همواره از ایده های نو و خلاقانه وشرکت های دانش بنیان در صنعت بیمه حمایت کرده است.

به گفته وی، نقش‌آفرینی نظام های تأمین مالی جمعی، منجربه هدایت وجلب سرمایه‌های بالقوه به سوی زیست‌ بوم دانش‌بنیان می شود، بنابراین حمایت صنعت بیمه از دانش بنیان ها امری مهم و ضروری است.

ضرابیه، افزود: شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها باید تا حد امکان از شیوه های تأمین مالی نوآوری بهره مند شوند،بنابراین رویداد اخیر، ازظرفیت ارزنده ای برخوردار بوده تا با مهیا سازی بستری ویژه، شیوه‌های نوآورانه تأمین مالی را برای شرکت‌های نوآور وخلاق رقم بزند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان تصریح کرد:ازآنجایی که تأمین مالی، بخش نهایی دررونق و بلوغ زیست‌بوم فناوری و نوآوری به شمار می رود، بنابراین رویداد فینوتکس، می تواند در هم‌افزاکردن میان نهادهای سرمایه گذار و شرکت‌های نیازمند منابع مالی و سرمایه‌ای گام های بلندی بردارد.

براساس این گزارش، برگزیدگان این رویداد در بخش‌های "بانک‌ها"، "پارک‌های علم و فناوری"، "صندوق‌های پژوهش و فناوری"، "سرمایه‌گذاران"، "سکوهای تامین مالی جمعی"، "اعتبارافزارها"، " شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری برتر " و "بیمه" بوده که با حضور دکتر هاشم آقازاده، دستیار معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، دکتر دلیری دبیر رویداد فینوتکس، دکتر رضایی‌فر معاون فناوری وزیر علوم و مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس از برترین حامیان مالی و سرمایه‌گذاران حوزه‌های دانش‌بنیان تقدیر شد.

آدرس کوتاه شده: