شنبه, ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ۲۱۱۱
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
۲۲ آبان، آخرین مهلت معرفی نیازهای فناورانه به «شرکت بیمه سامان»

۲۲ آبان، آخرین مهلت معرفی نیازهای فناورانه به «شرکت بیمه سامان»

رویداد معرفی نیازهای فناورانه (Reverse Pitch) شرکت بیمه سامان،٣٠ مهرماه ٩٩ به صورت آنلاین برگزار و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، Reverse Pitch یا ارائه وارونه یک رویداد مبتنی بر تقاضای نوآوری و فناوری است که در ان بر خلاف رویدادهای مبتنی بر عرضه، سرمایه‌ گذاران و شرکت‌های بزرگ چالش‌ها و نیازهای فناورانه و حوزه‌های مورد علاقه خود برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کنند.


هدف بیمه سامان از برگزاری این رویداد استفاده از توانمندی استارت‌آپ ها و شرکت‌های نوآور فعال در حوزه فناوری‌های مالی، صنعت بیمه، نرم‌افزار، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، امنیت اطلاعات، توسعه کسب‌وکار و… برای پاسخگویی به چالش‌های فناورانه این شرکت است.
استارت‌آپ ‌ها و شرکت‌کنندگان در این رویداد نوآورانه تا ۲۲ آبان ماه فرصت دارند پیشنهادات و طرح‌های نوآورانه خود را از طریق سایت شبکه نوآفرینی پلنت به آدرس plannet.ir برای برگزارکنندگان ارسال کنند. پس از ارزیابی پیشنهادات، تیم‌های منتخب تحت حمایت «شبکه نوآفرینی پلنت» اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه در کشور قرار خواهند گرفت.
با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی این رویداد به صورت آنلاین از طریق «آپارات» و «اینستاگرام» پخش شد و بیش از ۴۵۰ نفر در یک زمان آن را مشاهده کردند.

معرفی چالش‌های فناورانه بیمه سامان در حوزه‌های ارزیابی هوشمند خسارت و تشخیص تقلب و همچنین نوآوری در مدل‌های کسب‌وکار بیمه‌های حمل و نقل تجاری، ارائه اطلاعات در خصوص روندهای حاکم بر فناوری در صنعت بیمه و نیز معرفی ظرفیت‌ها، منابع و زیرساخت‌های بیمه سامان و الزامات و محدودیت‌های قانونی صنعت بیمه کشور و تأثیر آنها بر توسعه این صنعت در این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین مدل‌های حمایتی و روش‌های همکاری بیمه سامان و شبکه نوآفرینی پلنت با تیم‌ها و استارت‌آپ‌های منتخب در این برنامه معرفی شد.
این رویداد مجازی با همکاری بیمه سامان به عنوان بهره‌بردار اصلی و مجری رویداد، «پلنت» به عنوان پارتنر توسعه نوآوری صنعت بیمه و حامی استارت‌آپ‌های بیمه‌ای و «شبکه خدمات نوآوری بومرنگ» به عنوان مجرب‌ترین شرکت فعال در زمینه همرسانی عرضه و تقاضای نوآوری برگزار شد.

چهار نفر مدیران شرکت بیمه سامان در حوزه بیمه های آتش سوزی، مسئولیت، درمان و اتومبیل نیز در این رویداد دیدگاه های خود را مطرح کردند و سپس به سوالات مخاطبان پاسخ داده شد.

آدرس کوتاه شده: