سه شنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۵۳ ۱۲۴۱
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
حضور استارتاپ بیمه‌ای «لیتیوم» در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany»

حضور استارتاپ بیمه‌ای «لیتیوم» در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany»

استارتاپ «لیتیوم» که در حوزه فناوری‌های نوین بیمه فعالیت دارد و به تازگی توسط شبکه نوآوری پلنت واقع در کارخانه نوآوری آزادی شتابدهی شده ، در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany» حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان به نقل از شبکه نوآوری پلنت، «لیتیوم» علاوه بر حضور در رویداد Startup Germany tour 2020، از طرف شرکت‌های بیمه‌ای معتبر دنیا از جملهSignal Iduna, AXA, Gothaer و Zurich Insurance Group برای ارائه مدل کسب و کار خود و پیشنهاد مدل های همکاری انتخاب شده است.

مهدی صارمی بنیانگدار لیتیوم ضمن عنوان این مطلب، گفت : ابتدای شهریور ماه، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان اعلام کرد، چند استارتاپ ایرانی را برای شرکت در این رویداد معرفی شده است. ۱۰ تیم منتخب از ایران و در مجموع بیش ‌از ۱۲۰ تیم استارتاپی از 30 کشور دنیا دراین رویداد بین المللی حضور یافت.

بر این اساس، « لیتیوم» ارائه دهنده راهکارهای بیمه‌گری در حوزه زیرساخت‌های بیمه‌ای ابری با معماری لایه‌ای است و سعی دارد رویکرد بیمه‌های درمان و زندگی و حوادث را از درمان محور به سلامت محور تبدیل کند. «لیتیوم» برای دستیابی به این هدف در اولین گام، با ایجاد هسته ارزیابی ریسک، صدور، ارزیابی و مدیریت خسارت دیجیتال در این رشته های بیمه‌ای، امکان تحلیل داده‌های سلامت را برای شرکت‌های بیمه فراهم آورده و سامانه ارائه خدمات و محصولات بیمه‌های اشخاص – زندگی و درمان و حوادث – را در اختیار شرکت‌ها و مشتریان صنعت بیمه قرار می‌دهد.

این پلتفرم خدمات خود را در بستری ابری (cloud) و به شکل software as a service (SaaS) نیز ارائه می کند.از جمله مهم‌ترین خدمات لیتیوم می‌توان به «شخصی‌سازی محصولات و خدمات بیمه» و «طراحی و توسعه محصولات نوینبیمه‌ای» و «طراحی و توسعه راهکارهای نوین در حوزه بیمه‌گری با محوریت به کارگیری تکنولوژی‌های نو» اشاره کرد.
پلتفرم «لیتیوم» قابلیت ارائه خدمات در همه مدل‌های کسب و کار (B2B، B2C و B2B2C) را دارد و در بستر این مدل های مختلف، خدمات و محصولات بیمه ای را به شکل Insurance as a service (IaaS) ارائه می دهد.

آدرس کوتاه شده: