یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ۱۰۶۵
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
سرمایه زندگی بیمه سه گانه کرونا، راهی برای کاهش فشار اقتصادی بر خانواده ها

سرمایه زندگی بیمه سه گانه کرونا، راهی برای کاهش فشار اقتصادی بر خانواده ها

بیماری کرونا بسیاری از مردم را به کام مرگ کشید؛ این واقعیتی تلخ اما انکارناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این بیماری سخت و نفس گیر متاسفانه گاه با تحمیل هزینه های قابل توجه به خانواده ها، اجازه نداد که مبتلایان به زندگی برگردند و جان آنها را گرفت.

آمار فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در دوره ای کاهشی شد، اما با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بار دیگر شیوع ویروس افزایش یافت و تعداد روزانه جانباختگان در کشورمان را سه رقمی کرد.

طبیعی است که با درگذشت هر یک نفر، تعدادی از وابستگان او با مشکلات روحی، جسمی و البته اقتصادی مواجه می شوند.

بسیاری از کسانی که در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند، سرپرست خانوار بودند و اکنون خانواده آنها با چالش تامین هزینه ها مواجه شده اند.

گرچه نمی توان ضایعه درگذشت یک نفر از اعضای خانواده را به هیچ شکل جبران کرد، اما به هر حال می توان تدبیری اندیشید تا در صورت فوت ناشی از کرونا، دست کم هزینه زندگی بازماندگان تا حدودی و برای مدتی تامین شود.

شرکت بیمه سامان در پوشش بیمه کرونا، این موضوع را درک کرده و برای آن راهکاری اندیشیده است.

یکی از پوشش های این بیمه نامه، پرداخت سرمایه فوت به بازماندگان است که می تواند مشکلات اقتصادی و مالی آنها را تا حدودی برطرف کند.

به ازای حق بیمه های مختلف، سرمایه فوت نیز متغیر است، اما سقف در نظر گرفته شده برای آن یک میلیارد تومان است که در قبال حق بیمه ناچیز پرداختی عددی چشمگیر است.

این هزینه کمک می کند تا خانواده فرد فوت شده ناشی از بیماری کرونا دست کم فشار اقتصادی ناشی از درگذشت یکی از اعضا را تعدیل کرده و بار بیشتری از این واقعه دردناک بر دوش آنها سنگینی نکند.

شرکت بیمه سامان به عنوان حامی سلامت جامعه و مردم در شرایط کنونی بحران کرونا وظیفه خود دانسته است که با طراحی یک محصول مناسب و مقرون به صرفه، علاوه بر جبران خسارت مالی ناشی از این بیماری، بخشی از فشار روحی بر اطرافیان و خود بیمار را نیز کاهش دهد.

خرید این بیمه نامه به صورت آنلاین از طریق نشانی http://covid.si24.ir و یا مراجعه به نمایندگان فعال بیمه سامان ممکن است.

آدرس کوتاه شده: