یکشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲ ۱۱۹۵
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
مزیت های جدید در بیمه مسافرتی سامان،

مزیت های جدید در بیمه مسافرتی سامان،

هموطنان عزیز با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی از بهترین خدمات بیمه ای در سفرهای خود برخوردار و سفر به یادماندنی همراه با آرامش و اطمینان را تجربه می کنند.

امیر مهدی ابراهیمیان، مدیر امور شبکه های فروش شرکت بیمه سامان (سهامی عام ) در مصاحبه ای با خبرنگار ما گفت : با توجه به اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه پذیرای تعداد زیادی از مسافرین در فصلهای مختلف سال میباشند، شرکت بیمه سامان در جهت آرامش فکری هموطنان گرامی در سفرهای خود، طرحهای جدیدی متناسب با ریسکهای مسافران در سفر به کشورهای خاورمیانه، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس طراحی و در اختیار هموطنان گرامی قرار داده است.

ابراهیمیان در ادامه اشاره نمود : این طرح ها در راستای چشم انداز خلاقیت و تمایز درارائه محصولات و خدمات بیمه ای شرکت بیمه سامان، و با استفاده صحیح از علوم روز بیمه ای، محاسبات دقیق آماری و پوششهای متناسب با نیاز مردم، طراحی گردیده تادر نهایت هموطنان عزیز با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی از بهترین خدمات بیمه ای در سفرهای خود برخوردار و سفر به یادماندنی همراه با آرامش و اطمینان را تجربه کنند.

مدیرامور شبکه های فروش شرکت بیمه سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی در مقصد، تاخیر درحرکت هواپیماها و مفقود شدن بار، سرقت مدارک و مشاوره حقوقی را، از دیگر مزیتهای مهم این بیمه نامه معرفی نمود.

آدرس کوتاه شده: