سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۴۶ ۹۰۰
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
بیمه سامان همراه زائران در سفرهای زیارتی

بیمه سامان همراه زائران در سفرهای زیارتی

بیمه سامان همراه زائران در سفرهای زیارتی

ازاین پس در سفرهای زیارتی خود همراهی مطمئن داشته باشید.احمد رضا ضرابیه معاون طرح و برنامه بیمه سامان اعلام کرد: بیمه مسافرتی سامان با ارائه طرحهای بسیار مناسب، حوادث غیر مترقبه در سفرهای زیارتی شما را پوشش میدهد .ایجاد امنیت و اطمینان در سفر از اهداف بیمه سامان در ارائه طرحهای های جدید بیمه مسافرتی سامان میباشد که از مهمترین آنها میتوان به طرح مخصوص عتبات عالیات (کشورهای سوریه و عراق) و نیزعربستان سعودی اشاره کرد.

وی افزود: این نوع بیمه نامه جهت کلیه زائران و با هدف آسایش خاطر آنها در طول سفرهای زیارتی خارج ازکشور به بازار آمده است.

با توجه به اینکه درفصل سفرهای زیارتی هستیم و با درنظر گرفتن ازدحام و شلوغی مکان های زیارتی و بعضاً وجود مشکلات در دسترسی به مراکز درمانی در هنگام وقوع حوادث و بیماریها ، کمک رسانی و مساعدت خاصی دراین مواقع نیاز است که این خدمات از طرف شرکت بیمه سامان بصورت تخصصی ارائه می گردد.

درهمین راستا بیمه سامان با بهره گیری از بهترین سرویسهای خدمات رسانی در محل، امکان بهره مندی زائران عزیز کشورمان را از این خدمات فرآهم می آورد.

بیمه سامان به منظور تامین اعتماد و دستیابی به آرامش خاطر هموطنانی که برای ادای تکالیف مذهبی به خارج از کشور سفر می کنند، با ارائه بیمه مسافرتی سامان هزینه های فوریتهای پزشکی ، دندانپزشکی ، مفقود شدن چمدان ، تاخیر در پرواز و موارد مختلف دیگر را در بیمه نامه خود تحت پوشش قرار داده است .

بیمه سامان با چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات به مشتریان آینده نگر، فراهم کنند کلیه خدمات بیمه ای است.

هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بیمه مسافرتی سامان با شماره تلفن های 8943 - 021 تماس حاصل فرمایند.

آدرس کوتاه شده: