سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۴۶ ۵۵۵
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
انجـمن حرفه ای صنعت بیمه تاسیس شـد

انجـمن حرفه ای صنعت بیمه تاسیس شـد

انجـمن حرفه ای صنعت بیمه تاسیس شـد

در راستای رشد حرفه ای و ترویج فرهنگ بیمه در کشور، گروهی از مدیران و پیشکسوتان صنعت بیمه به تاسیس انجمنی با عنوان انجمن حرفه ای صنعت بیمه پرداختند.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، انجمن حرفه ای صنعت بیمه با حضور آقایان سید محمدمهدی علوی به عنوان رئیس هیات مدیره، مسعود حجاریان مدیر عامل ،و سایر اعضائ آن که عبارتند از محمدجواد سهامیان، سید محمد آسوده، نصرا.. طهماسبی آشتیانی، غلامعلی ثبات، غلامعلی غلامی، علی ضیائی، آغاز به فعالیت کرد.
از مهمترین اهداف تشکیل این انجمن می توان به صیانت از نقش و جایگاه صنعت بیمه، همکاری با دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های ترویجی، آموزشی، فرهنگی برای توسعه بیمه، همکاری با مراجع قانونگذار و سازمان های تنظیم قوانین و مقررات مربوط، حمایت حرفه ای از فعالین این صنعت و همکاری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برای ارتقاء دانش بیمه ای اشاره نمود.
روابط عمومی بیمه سامان ضمن تبریک و تهنیت و آرزوی موفقیت روزافزون برای این انجمن اضافه نمود: با توجه به فرصتهای پیش رو در صنعت بیمه کشور، انشاا... با حمایتها، همکاری و تعامل های بیش از پیش مدیران، مسئولین و پیشکسوتان در این حوزه شاهد آینده درخشان صنعت بیمه کشور خواهیم بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اهداف و فعالیتهای این انجمن، علاقه مندان میتوانند به وب سایت http://ahsb.ir مراجعه نمایند.

آدرس کوتاه شده: