سه شنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۷ ۴۳۸
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
خانواده ها باید هوشمندانه سفرکنند

خانواده ها باید هوشمندانه سفرکنند

خانواده ها باید هوشمندانه سفرکنند

خرید ،گردش درخیابان ها ، باغ وفضاهای سبز، دوچرخه سواری، شنا، اسکیت، حتی تاب و سرسره بازی جزو آن دسته فعالیت هایی هستند که درسفر طرفداران زیادی دارد. اما نباید فراموش کرد که این تفریحات سالم دربرخی مواقع با خطراتی همراه است و خساراتی به دنبال دارد که جبران آثارآن درسفرهای خارجی سخت است و باید برای آن چاره ای اندیشید.

نوید نظارتی رئیس شعبه کرج بیمه سامان دراین خصوص گفت: خانواده ها باید سفرهوشمندانه ای داشته باشند و برای مقابله با خطرات گوناگونی که ممکن است درطول سفرآنها را تهدید کند ،آماده باشند.

وی با بیان اینکه زمان سفرکوتاه است و حل برخی ازمشکلات کل برنامه مسافران را برهم می زند،افزود: بنابراین حضورشخص سومی که درهرزمان و هرمکانی بتواند کمک رسان مسافران باشد یک ضرورت است .

نظارتی همچنین به هزینه های سفراشاره کرد و گفت: معمولا افراد برای بودجه ای که همراه خود به سفرمی برند برای خرید و استفاده ازتورهای مختلف برنامه خاصی دارند و برای جبران پیامدهای یک حادثه با محدودیت بودجه مواجه می شوند.

رئیس شعبه کرج بیمه سامان ادامه داد: درحالیکه یک بیمه نامه جامع مسافرتی می تواند نقش همان همراهی را بازی کند که درهرزمان و هرمکان بسیاری ازمشکلات را حل و فصل می کند.

او درمورد مزایای بیمه مسافرتی سامان گفت: با داشتن بیمه مسافرتی سامان بیمه گذارمی تواند در سراسر جهان تحت پوشش باشد و دیگرنیازی به پرداخت هزینه ها توسط بیمه گذار و رجوع مجدد به شرکت بیمه جهت دریافت آن نیست.

وی رسیدگی به شکایات و پیگیری خسارات از طریق شعب بیمه سامان و عدم نیاز به پیگیری امور از طریق شرکت های خارجی را مزیت دیگر بیمه نامه مسافرتی سامان عنوان کرد و گفت: بیمه گذاران می توانند ازکلیه اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانه ها و مراکز فوریت های پزشکی در خارج از کشوربهره مند باشند و دراین مدت یک اپراتور فارسی زبان آنان را پشتیبانی می کند.

به گفته ایشان بیمه نامه مسافرتی سامان قابلیت قراردادهای گروهی منطبق با نیاز بیمه گذاران با سازمان ها و مراکزجهانگردی را دارد. بیمه مسافرتی سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه های ناشی از تاخیر در پرواز هواپیما و هزینه خریدهای ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان ها را پوشش می دهد وهمچنین در زمان مفقود شدن بار یا سرقت مدارک و یا در صورت نیاز به مشاوره حقوقی به مسافران ایرانی امداد رسانی می نماید.

گفتنی است مسافرین محترم برای تهیه بیمه مسافرتی سامان میتوانند با شماره تلفن چهار رقمی 8943-021 تماس گرفته و یا با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی شرکت بیمه سامان و یا شعبه بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند. همچنین امکان خرید اینترنتی بیمه نامه مسافرتی سامان از طریق وب سایت اخیراً فراهم گردیده و از این پس مسافرین عزیز می توانند بیمه مسافرتی خود را بصورت آنلاین خریداری و از پوششها و خدمات این بیمه نامه بهرمند شوند.

آدرس کوتاه شده: