شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۱۰ ۵۱۴
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
بیمه سامان ، همراه مسافران

بیمه سامان ، همراه مسافران

بیمه سامان ، همراه مسافران

تابستان از راه رسیده است و هوای گرم، تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بهترین فرصت ها را برای یک سفر بیادماندنی پیش رو گذاشته است؛ اما این سفر در کنار تمام شادی ها و هیجانی که به همراه دارد، با خطراتی نیز همراه است. در کنار همه ی مخاطراتی که سفر می تواند برای مسافران همراه داشته باشد، بیمه های مسافرتی سامان راه مناسبی برای حصول اطمینان و آرامش در این سفرها است.

حمید بروزی، رئیس شعبه مشهد بیمه سامان گفت: خطر همیشه در کمین مسافران است. اگر در سفر مدارکتان مفقود یا دزدیده شود، یا اگر به خاطر تغییر شرایط آب و هوایی و غذاهای نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری بشوید، نیاز به کمک دارید و این کمک تنها از طریق حمایت های کمک رسانی و بیمه ای قابل انجام است.

وی در ارتباط با مزایای بیمه های مسافرتی سامان گفت: پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد مسافران، خدمتی است که توسط بیمه سامان انجام می شود. در عین حال عدم نیاز به پرداخت کوچکترین هزینه توسط مسافر و استفاده از خدمات کمک رسانی بین المللی توسط شرکت Mideast در کنار پشتیبانی شبانه روزی در تمام نقاط جهان، به افراد کمک می کند تا بدون نگرانی اقدام به سفر کنند. در ضمن این پشتیبانی بیست و چهار ساعته از بیمه‌شدگان توسط اپراتورهای فارسی زبان انجام می شود که امنیت خاطر بیشتری را برای این افراد فراهم می کند.

وی درباره امکانات و پوشش های متفاوت بیمه مسافرتی سامان افزود: پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور، جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه، پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی، بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور، سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده، مساعدت حقوقی، سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور، بازگرداندن کودکانی که بی سرپرست مانده اند، ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری، بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده، خدمات مربوط به تاخیر در ورود چمدان ها ، خدمات مربوط به تأخیر در پرواز هواپیما و بسیاری خدمات دیگر از موارد مختلفی است که بیمه مسافرتی سامان پوشش آنها را به عهده می گیرد.

رئیس شعبه مشهد بیمه سامان با اشاره به آسانی خرید و دریافت بیمه مسافرتی سامان اضافه کرد: مسافران می توانند بیمه مسافرتی خود را از باجه مستقر درسالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان و همین طور کلیه نمایندگی های و شعب بیمه سامان در سراسر کشور دریافت کنند. در ضمن می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی بیمه سامان، به آدرس http://www.samaninsurance.ir، ضمن مطالعه تمامی شرایط مربوط به بیمه مسافرتی، از مزایای آن با خبر شده و بیمه نامه خود را اینترنتی خریداری و به صورت آنلاین دریافت نمایند.

آدرس کوتاه شده: