یکشنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۲ ۹۶۴
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
بیمه سامان تجارب ارزشمندی را در همکاری با نخبگان کارآفرین بدست آورده است

بیمه سامان تجارب ارزشمندی را در همکاری با نخبگان کارآفرین بدست آورده است

بیمه سامان تجارب ارزشمندی را در همکاری با نخبگان کارآفرین بدست آورده است

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر تغییردر فرآیندهای سنتی و حرکت به سمت فناوری مدرن،خواستار توسعه همکاری استارتاپ ها در حوزه کسب و کار و مدیریت در توسعه کانال های فروش بیمه ای سامان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه، در نشست شورای مدیران این شرکت درباره توسعه فرآیندها در فضای دیجیتال از جمله در حوزه پرداخت خسارت های بیمه های درمان و بیمه های اتومبیل به نکات مهمی اشاره و بر لزوم تمرکز مدیران به همکاری با اینشورتک ها Insurtech تاکید کرد.

وی اذعان داشت که شرکت بیمه سامان آمادگی های لازم برای تعامل شفاف با این فعالان اقتصادی را داشته و پذیرای دیدگاه افراد نخبه دراین خصوص است.

ضرابیه اظهارکرد: چنانچه صنعت بیمه شرایط همکاری مناسب را با فعالان در استارتاپ فراهم نکند، به طور قطع این دسته از افراد نخبه در صنایع دیگر حضور خواهند یافت و صنعت بیمه فرصت بهره مندی از جوانان کار آفرین و مبتکر را از دست خواهد داد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با اشاره به تاکید رییس کل محترم بیمه مرکزی دایر بر حمایت از حضور استارتاپ ها درصنعت بیمه گفت: تبلیغات گسترده از استارتاپ ها از ناحیه سرمایه گذاران، حاکی از توانمندی های بالای استارتاپ ها است.

به گفته وی، مدیران ارشد شرکت بیمه سامان با آغوشی باز از ورود نخبگان و کارآفرینان به صنعت بیمه استقبال می کند و این وظیفه را دارد که برای این دسته از افراد کارآفرین، فضای حمایتی را ایجاد کند تا نتیجه فعالیت آنها به خدمتی موثر و اثر گذار برای مردم تبدیل شود.

ضرابیه خبرداد که تا اکنون شرکت بیمه سامان تجارب ارزشمندی را درمسیر همکاری با نخبگان کارآفرین بدست آورده است.

آدرس کوتاه شده: