یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۰۹ ۲۰۸۵
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
ادامه پروژه توانمندسازی شبکه فروش با راه اندازی «باشگاه نمایندگان» شرکت بیمه سامان

ادامه پروژه توانمندسازی شبکه فروش با راه اندازی «باشگاه نمایندگان» شرکت بیمه سامان

ادامه پروژه توانمندسازی شبکه فروش با راه اندازی «باشگاه نمایندگان» شرکت بیمه سامان

تاریخ انتشار:1397/12/12

به منظور ایجاد تحول و انگیزه مضاعف در شبکه فروش، «باشگاه نمایندگان» شرکت بیمه سامان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، شبکه فروش مهمترین بخش هر شرکت بیمه است، به طوری که کوچکترین تغییر مثبت در آن می تواند مجموعه شرکت را تحت تاثیر قرار دهد.

از این رو شرکت بیمه سامان برنامه های متعددی برای توانمند سازی نمایندگان خود اجرا نموده و برنامه های متعددی نیز در دستور کار دارد.

یکی از اقدامات مهم که به این منظور برنامه ریزی شده، راه اندازی باشگاه نمایندگان است که در آستانه پیاده سازی، جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

در همین راستا و با نگاهی نو به روش درجه بندی عوامل فروش بر اساس استاندارد های روز دنیا نیز در سال آینده برنامه درجه بندی نمایندگان و عاومل فروش عملیاتی می شود، به طوری که ابعاد متفاوت عملکرد نمایندگان ملاک درجه بندی آنها خواهد بود و صرفاً به مبلغ فروش توجه نخواهد شد.

راه اندازی مرکز انکوباتور و توانمند ساز برای coaching شبکه فروش مبتدی، یکی از مهمترین اقداماتی بود که با موفقیت در شرکت بیمه سامان به انجام رسید، به طوری که طی آن نمایندگان فروش از ابتدا با روش کار شرکت آشنا شده و ارزش های سازمانی، خدمات قابل ارائه به مشتریان و توانایی های شرکت را به درستی درک می نمایند.

در ادامه و با توجه به تغییرات فضای بازار کسب و کار، مدل عملیاتی شبکه فروش شرکت بیمه سامان نیز بازنگری و به روز شده و در همین راستا کمپین های دوره ای فروش برای نمایندگان شرکت و کارگزاران رسمی بیمه برگزار شده است.

آدرس کوتاه شده: