شنبه, ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۳ ۳۶۲۱
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
بیمه سامان برای مشتریان ریسک پذیر تر محصول جدید طراحی کرد

بیمه سامان برای مشتریان ریسک پذیر تر محصول جدید طراحی کرد

بیمه سامان برای مشتریان ریسک پذیر تر محصول جدید طراحی کرد

تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۰۵

بیمه سامان برای نخستین بار در کشور مجوز صدور محصولی جدید در حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری را از بیمه مرکزی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، بعد از محصولاتی مانند بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه بازنشستگی تکمیلی، بیمه نامه عمر زمانی و بیمه عمر مانده بدهکار این شرکت مجوز صدور محصول جدید Unit linked بیمه عمر و سرمایه گذاری را دریافت کرد.

شیما آراء معاون فنی بیمه های زندگی در خصوص محصول جدید بیمه سامان عنوان کرد که بیمه گذار در واقع با خرید این محصول سرمایه گذاری با ریسک بالا را انتخاب می کند و روند سرمایه گذاری برای خریدار قابل مشاهده و بررسی است.

به گفته وی به عبارت دیگر بیمه گذار به شرکت بیمه وکالت می دهد که منابع حق بیمه از طریق خرید واحد در صندوق های سرمایه گذاری و یا با خرید سهام سرمایه گذاری شود و مسلما سود حاصله در این رشته با سایر محصولات متفاوت خواهد بود.

وی هدف از طراحی این محصول را خارج شدن از قالب های کم ریسک عنوان کرد و اذعان داشت که مشتریانی که وارد بازار سرمایه می شوند و ریسک پذیری بالاتری دارند مسلما سودآوری بیشتری را به دست خواهند آورد.

بنابر اظهارات معاون فنی بیمه های زندگی این بیمه نامه ترکیبی از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در بورس است و به دلیل شفافیت بالا در این روش بیمه گذار از نزدیک شاهد روند سرمایه گذاری های خود خواهد بود.

آدرس کوتاه شده: