یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۶ ۶۹۳
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
️صرفه جویی چشمگیر در پرداخت حق بیمه با بیمه نامه بدنه کیلومتری سامان

️صرفه جویی چشمگیر در پرداخت حق بیمه با بیمه نامه بدنه کیلومتری سامان

معاون مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان، اعلام کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان یکی از خلاقانه ترین محصولات این شرکت با استقبال خوب مشتریان همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نسیم شبیری، تاکید کرد که «بیمه نامه بدنه کیلومتری» نه تنها همه پوشش های بیمه بدنه عادی را داراست، بلکه قیمت آن متناسب با مسافت طی شده خودرو است و در نتیجه توانسته رابطه ای عادلانه تر میان حق بیمه پرداختی توسط بیمه گذار با خدمات دریافتی برقرار کند.

به گفته وی، اطلاعات موجود نشان می دهد که از سال گذشته تا به امروز ، ۱۴۰۰ فقره از این بیمه نامه توسط بیمه گذار شرکت بیمه سامان خریداری شده است.
شبیری، اظهار کرد: از محل این بیمه نامه که در قالب سه طرح ۵ ، ۸ و ۱۲ هزار کیلومتری ارائه می شود، بیش از ۲.۷ میلیارد ریال خسارت نیز به مشتریان پرداخت شده است.

به گفته وی، ارزیابی ها نشان می دهد که هر خودرو به طور متوسط سالیانه ۱۵هزار کیلومتر حرکت می کند، اما تعداد خودروهایی که بسیار کمتر از این رقم متوسط حرکت می کنند نیز قابل توجه است هرچند که در روند خرید بیمه بدنه عادی، حق بیمه پرداختی میان خودروهای با کارکردهای کم، متوسط و یا با کارکرد زیاد تفاوتی وجود ندارد.

معاون مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان گفت: شرکت بیمه سامان با ارائه محصول «بیمه بدنه کیلومتری» این امکان را برای بیمه گذاران خود فراهم کرده تا بتوانند متناسب با میزان استفاده از خودرو، حق بیمه بدنه آن را نیز پرداخت کنند.

هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir مراجعه نمایند.

آدرس کوتاه شده: