فهرست طبقات بیمه مسئولیت
پربازدیدترین محصولات و خدمات بیمه مسئولیت
فهرست محصولات و خدمات بیمه مسئولیت
  • بیمه مسئولیت سازندگان بنا
    یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴

    بیمه مسئولیت سازندگان بنا

    اگر شما تصمیم به ساخت منزل مسکونی و یا پروژه تجاری را دارید قبل از شروع کار بهتر است از خطرات و راههای جبران خسارت های احتمالی آن آگاه شوید زیرا مسئولیت اتفاقات و حوادث، متوجه شما نیز خواهد بود.نوع دیگری از بیمه نامه مسئولیت، بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسین ناظر، طراح و محاسب ساختمان در قبال کارگران ساختمانی و اشخاص ثالث میباشد که عبارت است از بیمه مسئولیت مدنی در قبال مالکان، اشخاص ثالث و کارکنان اجرائی پروژه ساختمانی.
    موضوع این بیمه نامه عبارت است از مسئولیت سازندگان بنا در قبال خطراتی که در حین احداث ساختمان ، اشخاص ثالث را تهدید می نماید.بدین مضمومن که چنانچه در اثر قصور و غفلت و سهل انگاری بیمه گذار خسارت جانی و مالی به اشخاص ثالث وارد آید و مسئولیت بیمه گذار توسط بیمه گر و درصورت لزوم توسط مراجع ذیصلاح قضایی، محرزگردد.

  • بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان
    یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۴۸

    بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

    در این بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان (مجموعه‌ای از متخصصان که کادر درمانی را تکمیل می‌نمایند، اصطلاحا پیراپزشک نامیده می‌شوند) در قبال بیماران بیمه می‌گردد که یکی از زیرشاخه های بیمه مسئولیت حرفه ای است. بعبارت دیگر چنانچه پزشک و یا پیراپزشک به‌غیر عمد یعنی بعلت:
    - خطا، اشتباه، غفلت و یا قصور در انجام معالجه
    - تجویز نادرست
    - اعمال جراحی
    موجب صدمات جسمانی یا روانی یا فوت بیمار گردد و طبق قانون مسئول شناخته شود، شرکت بیمه سامان آن را جبران خواهد نمود.

  • بیمه مسئولیت کارفرما
    پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۲۴

    بیمه مسئولیت کارفرما

    بیمه نامه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان چیست ؟

    بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان سامان، خسارات جانی وارد به کارکنان، در محیط کار و در حین انجام کار را که کارفرما مسئول آن شناخته می شود را تحت پوشش قرار می دهد. منظور از جبران خسارت جانی، شامل پرداخت هزینه‌های پزشکی و غرامت نقص عضو یا فوت کارکنان می‌باشد.

  • بیمه مسئولیت مدنی
    پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۴۵

    بیمه مسئولیت مدنی

    خسارت جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث که در اثر فعالیت روزمره فرد یا افراد ایجاد می‌گردد و به‌موجب قانون، عامل زیان مسئول شناخته می‌شوند را مسئولیت مدنی می‌نامند.