سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۰ ۵۷۰
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
حضور شرکت بیمه سامان در مسابقات ورزشی بیمه مرکزی ج.ا.ا.گرامیداشت دهه فجر

حضور شرکت بیمه سامان در مسابقات ورزشی بیمه مرکزی ج.ا.ا.گرامیداشت دهه فجر

حضور شرکت بیمه سامان در مسابقات ورزشی بیمه مرکزی ج.ا.ا.گرامیداشت دهه فجر

شرکت بیمه سامان در مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه فجر بیمه مرکزی توانست در دو رشته مقام دوم را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف تعمیم و توسعه ورزش همگانی در جهت سلامت و تندرستی، افزایش روحیه و نشاط پرسنل کل صنعت بیمه کشور، در شش رشته تنیس، آمادگی جسمانی، فوتبال دستی ،کوهنوردی، و فوتسال، در بخش بانوان و آقایان، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات تحت عنوان جام گرامیداشت دهه فجر با حضور شرکت های بیمه نمود.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد نیروی انسانی بعنوان اصلی ترین مولد تولید و خدمات رسانی در جامعه، پرداختن به ارتقاء سلامت روحی و روانی کارکنان منجر به رشد، شکوفایی، افزایش روحیه تیمی  و در نهایت موفقیت در کلیه عرصه های اقتصادی خواهد شد. در این راستا بیمه مرکزی ج.ا.ا. به عنوان نهاد ناظر و قانون گذار در صنعت بیمه به حفظ و سلامت کارکنان فداکار این صنعت پرداخته است که انشاء ا... با چنین رویکردی شاهد پیشرفت روزافزون این صنعت در کلیه امور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

در این دوره از مســابقات شرکت بیمه سامان توانست در دو رشته آمادگی جسمانی در بخش بانوان و شطرنج در بخش آقایان مقام دوم را کسب نماید، و در مراسمی که با حضور مسئولین ورزش و مدیر کل توسعه سرمایه و پشتیبابی بیمه مرکزی برگزار گردید از برگزیدگان در این رشته های ورزشی تقدیر به عمل آمد.

آدرس کوتاه شده: