سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۳۹ ۲۴۸۰
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
پلنت درگاه مهم ورود شرکت های پرداخت به صنعت بیمه است

پلنت درگاه مهم ورود شرکت های پرداخت به صنعت بیمه است

مدیر عامل شرکت بیمه سامان، اعلام کرده است که دریک دهه گذشته، فناوری های متعدد به طور چشمگیری در تمام جوانب زندگی افراد تأثیر گذار بوده و صنعت بیمه و بانک نیز با آغوشی باز پذیرای این تحولات اثر گذار بوده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان ، رویداد جایزه سال عصر تراکنش شب گذشته و با حضور مدیران وچهره های برترصنعت پرداخت الکترونیک وکسب وکارهای تاثیر گذار اکوسیستم فناوری مالی ایران برگزار و احمد رضا ضرابیه به عنوان مدیر منتخب کسب و کار بیمه قدردانی شد.

احمدرضا ضرابیه، در سخنان خود در رویداد جایزه عصر تراکنش،با بیان اینکه صنعت پرداخت الکترونیک، صنعتی پویا و با نشاط است، افزود: با ارائه فناوری های نوین، تجربه خدمات در صنایع مهم بیمه ای و بانکی به شدت بهبود یافته و امکان دسترسی به حساب های بانکی از طریق اینترنت و اپلیکیشن های موبایلی، تسریع در انجام عملیات بانکی را فراهم کرده و نتیجه چنین تحولی، امنیت، شفافیت بیشتر، آرامش خاطر و در عین حال کاهش هزینه ها بوده است.

وی، با اشاره به نقش مهم صنعت بیمه در مدیریت ریسک ها و ایجاد اشتغال در جامعه، بیان داشت که بسترهای فراوانی برای توسعه همکاری ها بین شرکت های پرداخت های الکترونیک و صنعت بیمه وجود دارد که با توسعه این همکاری ها، جامعه مخاطبان هر دوبخش از این هم افزایی، بهره بالایی خواهند برد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تصریح کردکه اکوسیستم کنونی صنعت بیمه حداکثر کارایی خود را نشان داده و باید درآن تحولی جدی ایجاد شود و باید بدانیم مشتری چه نیازی دارد و در زمان مناسب، از طریق کانال مطلوب، محصول و خدمت منطبق با آن نیاز را ارائه کنیم.

وی، از مرکز پلنت، به عنوان یک بستر مهم نوآوری و شتاب دهنده استارتاپ ها در صنعت بیمه یاد کرد و درگاه ورود شرکت های فعال و علاقمند بخش خدمات الکترونیک به صنعت بیمه را شبکه نوآفرینی پلنت برشمرد.

آدرس کوتاه شده: