پنجشنبه, ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۴۵ ۲۶۷۱
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
محصولات متنوع بیمه سامان در نمایشگاه مادر ،نوزاد و کودک معرفی می شود

محصولات متنوع بیمه سامان در نمایشگاه مادر ،نوزاد و کودک معرفی می شود

شرکت بیمه سامان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک که از سوم تا ششم اسفند ماه در نمایشگاه‌‌ بین‌المللی تهران برگزار می شود، حضوریافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در زمینه لوازم مادر و کودک است که در این رویداد، تعداد زیادی از شرکت ها و واحدهای تولیدی جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار می دهند.
شرکت بیمه سامان با هدف معرفی خدمات بیمه‌ای خود، طراحی محصولات و خدمات متنوع بیمه‌ای کودکان به خصوص در حوزه بیمه های تکمیل درمان و با هدف معرفی پوشش های جدید بیمه عمر و زندگی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک حضور یافته است.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و فعالان ارائه دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان بوده وامکان معرفی هرچه بهتر محصولات متنوع شرکت بیمه سامان در حمایت از کسب و کارها را فراهم می کند.

علاقمندان می تواند با مراجعه به غرفه شماره 22 شرکت بیمه سامان در سالن شماره 7 ، از ساعت 8 تا 15، با خدمات این شرکت در حوزه مادر و کودک و صنایع مرتبط در این زمینه آشنا شوند.

آدرس کوتاه شده: