یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۱۴ ۱۱۸۷
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
خرید اینترنتی، ویژگی منحصر به فرد بیمه سامان

خرید اینترنتی، ویژگی منحصر به فرد بیمه سامان

خرید اینترنتی، ویژگی منحصر به فرد بیمه سامان

در دنیای مدرن امروزی، خرید و فروش اینترنتی در بسیاری از موارد توانسته است کمک کند تا مبادلات با سرعت بیشتری انجام گیرد. اینک مشتریان بیمه سامان این امکان را دارند تا با دسترسی به شبکه جهانی اینترنت بیمه مسافرتی خود را به سادگی و بدون مراجعه حضوری دریافت کنند.

اکبر کلینی رئیس شعبه اصفهان بیمه سامان، در ارتباط با مزایای خرید اینترنتی اظهار داشت: با پیشرفت دنیای مدرن و گسترش نیازها و خواست های انسانی، گرچه انسان روز به روز به ابر قدرت بزرگی تبدیل می شود که هیچ چیز نمی تواند جلوی رفع نیازهایش را بگیرد، اما خستگی شهری و شلوغی هنوز عاملی است که به عنوان یک مشکل در سر راه او قرار گرفته است. با این حال اینترنت، و به تبع آن امکان خرید و فروش اینترنتی گویی راه موثری در بر طرف کردن این نیاز است. به همین خاطر شرکت بیمه سامان نیز برای رفاه هر چه بیشتر حال مشتریان خود بر آن شد تا امکان خرید اینترنتی را برای آنها فراهم کند.

وی در ارتباط با دلایل نیاز افراد به بیمه های مسافرتی سامان گفت: مهم نیست یک روز در سفر باشیم یا چند روز، حادثه و مشکل همیشه و تحت هر شرایطی ممکن است برای ما پیش بیاید. به همین خاطر بیمه سامان با پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور، جابه جایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول مدت سفر، در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه، پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی، سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور، خدمات مربوط به تاخیر در ورود چمدان ها ، خدمات مربوط به تأخیر در پرواز هواپیما و بسیاری خدمات دیگر به مسافران کمک می کند تا سفری ایمن در پیش داشته باشند.

کلینی در ادامه در ارتباط امکانات ویژه بیمه مسافرتی سامان توضیح داد: این بیمه علاوه بر پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد مسافران، با بهره گیری از خدمات کمک رسانی بین المللی به مسافران کمک می کند تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت مستقیم از مزایای بیمه خود استفاده کنند. شاید جالب باشد بدانید که این پشتیبانی از سمت شرکت بیمه سامان در هر هفت روز هفته و به صورت 24ساعته و همچنین توسط اپراتورهای فارسی و انگلیسی زبان انجام می شود. در واقع مجموعه این عوامل به مسافران کمک می کند که با آرامش و امنیت بیشتری سفر خود را آغاز کنند.

رئیس شعبه اصفهان بیمه سامان در پایان در ارتباط با راه های متفاوت خرید بیمه مسافرتی سامان گفت: شرکت سامان راه های متفاوتی را برای خرید این بیمه نامه در اختیار مشتریان خود قرار داده است. افراد می توانند با در دست داشتن اطلاعات سفر خود به سایت بیمه سامان به آدرس www.samaninsurance.ir مراجعه کنند و علاوه بر اطلاع از جزئیات این بیمه نامه از طریق همین سامانه، بیمه نامه خود را بدون مراجعه حضوری خریداری کنند.

همچنین می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک سامان ، آژانسهای مسافرتی طرف قرارداد با نمایندگان بیمه سامان ،کلیه نمایندگی های بیمه سامان، یا از طریق باجه های بیمه سامان که در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شده است بیمه نامه خود را دریافت کنند.

آدرس کوتاه شده: