شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۱۵ ۵۲۵
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
بیمه مسافرتی باید در سبد خانوار قرار گیرد

بیمه مسافرتی باید در سبد خانوار قرار گیرد

بیمه مسافرتی باید در سبد خانوار قرار گیرد

در شرایطی که هر روز به تعداد مسافران از مبدا ایران به مقاصد گوناگون افزوده می شود، فرهنگ سازی برای درست سفر رفتن نیاز جامعه است. اینکه کجا برویم یا چه کار کنیم تنها بحثی سلیقه ای است اما در پاسخ به این سوال که چه طور برویم؟ باید بیشتر دقت کرد. از سمت دیگر نباید فراموش کرد که روزهای سفر بخشی از روزهای عمر ما است و در هر شرایطی ممکن است خطام مشکلات سفر رات در کمین باشند. بیمه مسافرتی اما در کنار تامین آرامش روحی و روانی است؛ حالا انگار بیمه مسافرتی هم باید به عنوان یکی از لوازم شخصی هر مسافر در چمدانش باشد.

ماشاءا...وطن نیا رئیس شعبه سنندج بیمه سامان درباره مشکلات و مخاطرات سفر گفت: حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و در شرایطی که افراد در سفر هستند در مواجهه با حوادث و مشکلات به نوعی دست تنها هستند. بیمه های مسافرتی در واقع به عنوان یک چتر حمایتی برای افراد و خانواده ها کمک می کند تا آرامش در هنگاه سفر از مسافران سلب نشود.

وی در ادامه با اشاره به مزیت های بیمه مسافرتی سامان افزود: این بیمه محدودیت سنی ندارد و برای تمامی افراد خانواده قابل استفاده است. بیمه مسافرتی سامان با پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد و با عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط مسافران امنیت خاطر را برای این افراد به وجود می آورد. از سوی دیگر خدمات رسانی و پشتیبانی این بیمه به صورت 24 ساعته و توسط اپراتورهای فارسی زبان انجام می شود و از تمام این موارد می توان نتیجه گرفت که افراد در خارج از کشور و به هنگام سفر نیز از امنیت و آرامش در سفره بهره می برند.

وطن نیا با اشاره به پوشش های گوناگون بیمه ای در هنگام سفر گفت: در بیمه مسافرتی تقریبا به تمام مشکلاتی که ممکن است در سفر برای خانواده ها پیش بیاید فکر شده است ، از هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان های خارج از کشور تا جبران خسارت تأخیر در رسیدن چمدان ها و یا سرقت و مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور. به همین خاطر خانواده ها با تامین رفاه و آسایش خود در هنگام سفر ، می توانند روزهای خوب و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

با اشاره به اینکه خرید این بیمه های مسافرتی بسیار ساده و آسان است توضیح داد: مسافران و یا خانواده هایی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند می توانند با در دست داشتن اطلاعات سفر خود به یکی از شعب بیمه سامان رفته و این بیمه را خریداری کنند . با این حال برای رفاه حال این افراد و سرعت عمل امکان خرید اینترنتی بیمه نامه مسافرتی نیز از طریق وب‌سایت بیمه سامان فراهم شده است که افراد می توانند از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه نامه خود را دریافت کنند. در کنار این ها کلیه شعب بانک سامان و باجه مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز برای خدمات رسانی در زمینه فروش و مشاوره بیمه مسافرتی سامان آماده هستند.

وطن نیا در پایان در رابطه با روش‌های نهادینه کردن بیمه مسافرتی در سبد خانوار گفت: فرهنگ سازی استفاده از محصولات بیمه‌ای از طریق رسانه‌های جمعی و مطبوعات به تغییر در نگرش خانوارها منجر خواهد شد و آنها به ضرورت داشتن بیمه نامه پی خواهند برد. بر اثر این تغییر در نگرش، محصولات بیمه‌ای دیگر نه تنها به عنوان محصولات لوکس مطرح نمی‌شود بلکه به عنوان یک محصول ضروری جایگاه خود را در سبد خانوار به دست خواهند آورد. از سمت دیگر تجربه موفق افراد در زمینه بیمه به آنها کمک می کند تا برای هر سفری در ابتدا به فکر بیمه و امنیت بیمه ای سفر خود باشند.

آدرس کوتاه شده: