دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۱۹ ۵۴۴
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
حضور بیمه سامان در ششمین کنفرانس  FAM

حضور بیمه سامان در ششمین کنفرانس  FAM

حضور بیمه سامان در ششمین کنفرانس  FAM

بیمه سامان در کنفرانس بین المللی مالی و محاسبات اکچوئری بعنوان تنها شرکت بیمه­ی ایرانی حضوریافت و در این کنفرانس شیما آراء و ریحانه جناتی به نمایندگی از بیمه سامان، سه مقاله درحوزه بیمه های عمر و اندوخته ساز و درمان ارائه کردند.

شیما آراء مدیر اکچوئری این شرکت, عنوان نمود: کنفراس FAM (Financial and Actuarial Mathematics) با محوریت بررسی تحقیقات و نتایج بدست آمده در خصوص مدیریت و محاسبه دقیق ریسک در صنایع مالی بخصوص بیمه و بانک از سال 2008 برگزار میگردد که امسال ششمین کنفرانس آن برگزار شد. این کنفرانس در دو بخش اروپایی و آسیایی برگزار می شود و در سال جاری کشورترکیه در بخش آسیایی میزان آن بود.

در ادامه ریحانه جناتی، رئیس اداره اکچوئری بیمه سامان افزود: بیمه سامان با ارائه سه مقاله با موضوع تحلیل هزینه و نرخ گذاری بیمه درمان، ارزیابی ریسک بیمه عمر و تشکیل سرمایه و سود آوری بیمه عمر و تشکیل سرمایه در این کنفرانس شرکت نمودند.

در همین راستا شیما آرا به تشریح فعالیت های بیمه سامان پرداخت و افزود: بیمه سامان از چند سال گذشته با سرمایه گذاری روی نیروهای متخصص، آموزش و ارتقای سطح علمی پرسنل این شرکت، به عنوان یکی از شرکت های بیمه ای خصوصی فعال در توسعه و رشد بیمه های زندگی در کشور تمرکز نموده است و امیدواریم در سالهای آینده صنعت بیمه کشور نیز به برگزاری چنین کنفرانسهای علمی و کاربردی اقدام نموده تا هر چه بیشتر به رشد و ارتقای سطح علمی شرکتهای بیمه و به تبع آن توسعه بیمه های زندگی در کشور پرداخته شود.

آدرس کوتاه شده: