چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲ ۷۱۶
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
اعضای اتحادیه آسانسور تحت پوشش بیمه سامان قرار گرفتند

اعضای اتحادیه آسانسور تحت پوشش بیمه سامان قرار گرفتند

مدیر توسعه کانال های فروش شرکت بیمه سامان از انعقاد قرارداد شرکت متبوع خود با اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته خبر داد و اظهارداشت: براساس این قرارداد اعضای اتحادیه آسانسور از تیرماه سالجاری تحت پوشش انواع پوشش های بیمه‌‎ای شرکت بیمه سامان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، "سارا فرخ‌ پور" اذعان داشت : براساس قرارداد منعقد شده بیمه سامان با اتحادیه آسانسور، اعضای این اتحادیه می توانند از پوشش بیمه نامه های عمر و تشکیل سرمایه، ثالث و بدنه اتومبیل، موبایل،درمان تکمیلی ، آتش سوزی و انواع زیرشاخه های بیمه مسئولیت استفاده کنند.

وی، توضیح داد: شرکت بیمه سامان مجموعه کاملی از پوشش های بیمه ای در زمینه آتش سوزی کسب و کار و منازل مسکونی را در اختیار اعضای اتحادیه کشوری آسانسور قرار داده است و علاوه برآن مسئولیت تعمیرکاران آسانسور و فضایی که در آن حضور پیدا می کنند را ، تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر توسعه کانال های فروش شرکت بیمه سامان، تاکید کرد: مسئولیت اعضای اتحادیه کشوری آسانسور به صورت کامل و با شرایط بسیارعالی و تکمیلی بیمه شده است و شرایطی در نظر گرفته شده تا کل مسئولیت یک فرد بیمه شود تا هیچگونه دغدغه ای بابت موارد تحت پوشش چه جانی و چه مالی نداشته باشد.

بر این اساس ، تمامی اعضای اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی می توانند با مراجعه به اتحادیه آسانسور پوشش های بیمه ای را دریافت کنند ضمن آنکه شرایط فروش آنلاین بیمه نامه ها نیز از طریق سایت این اتحادیه در آینده نزدیک فراهم خواهد شد .

آدرس کوتاه شده: