چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۹ ۵۴۲
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
زنگ مدرسه دانش آموزان 22 استان، با سامان رنگ بیمه گرفت

زنگ مدرسه دانش آموزان 22 استان، با سامان رنگ بیمه گرفت

به صدا درآمدن زنگ بیمه در 22 استان کشور، اقدامی مهم که شرکت بیمه سامان با هدف آشناترکردن دانش آموزان با مفاهیم و قابلیت های بیمه ای در هفته بیمه مد نظر قرارداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت بیمه ای همچون بسیاری از شرکت های بیمه ای پیشرو در دنیا و در راستای آگاهی بخشی جامعه، همواره درتلاش است تا گام های مهمی را در توسعه فرهنگ بیمه درکشور بردارد.

بی شک، بیمه یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین نیازهای جوامع پیشرفته بوده که به همین دلیل آشنا کردن نسل جدید با فرهنگ و مفاهیم بیمه ای از اهمیت بالایی برخودار است.

شرکت بیمه سامان با درک این اهمیت و به‌عنوان یک بنگاه های اقتصادی ، همسو با اهداف عالی کشور در خصوص وارد شدن مفهوم بیمه در مدارس، زنگ بیمه را در 22 استان کشور به صدا درآورد.

اجرای مراسم زنگ بیمه در مدارس استان های کشور با سخنرانی مدیران شعب استانی شرکت بیمه سامان و با مشارکت مدیران و مسئولان هر استان برگزار شد.

شرکت بیمه سامان در راستای مراسم به صدا درآوردن زنگ بیمه در مدارس، کتاب هایی با مضامین بیمه ای ، لوازم التحریر را به عنوان هدایا در اختیار دانش آموزان استان ها قرار داد.
در همین راستا، نمایش های عروسکی نیز با مضامین معرفی بیمه عمر برای دانش آموزان اجرایی کرد که در نوع خود اقدامی اثرگذار درآشناتر کردن دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای به شمار می رود.

آدرس کوتاه شده: