چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۱ ۷۴۷
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
استفاده از بیمه های مسافرتی بین المللی یکی از بهترین انتخابها برای آرامش خاطر مسافران خارجی است

استفاده از بیمه های مسافرتی بین المللی یکی از بهترین انتخابها برای آرامش خاطر مسافران خارجی است

استفاده از بیمه های مسافرتی بین المللی یکی از بهترین انتخابها برای آرامش خاطر مسافران خارجی است

علی خدادادیان معاون فنی شرکت بیمه سامان اعلام کرد: بروز حوادث غیر مترقبه از جمله بیماری، نیاز به خدمات اورژانس پزشکی و دندانپزشکی و تهیه دارو از جمله مواردی است که جذابیتهای سفر را تحت تاثیر قرار می دهد. نیاز به فوریتهای پزشکی با در نظر گرفتن هزینه های بالای خدمات درمانی در سایر کشورها و با توجه به میزان ارز همراه مسافران باعث بروز چالش برای هموطنان می گردد. از اینرو بیمه مسافرتی با پوشش دادن هزینه های بیماری و حادثه، سفر ایمنی را برای شهروندان فراهم می‌کند.

خدادادیان با اشاره به پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور توسط این بیمه‌نامه اظهار نمود: پرداخت هزینه های بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و دارو های تجویز شده از جانب پزشک در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی به بیمه شده در خارج از کشور از جمله خدمات قابل ارائه توسط این بیمه‌نامه است.

وی بروز حادثه یا بیماری ناگهانی را یکی از حوادث غیر قابل پیش‌بینی سفر دانست و اظهار کرد: بیمه مسافرتی سامان این امکان را فراهم می‌آورد تا در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی، بیمه شده به یک مرکز درمانی مجهز منتقل شود و یا اینکه در صورت تمایل و نیاز به کشور محل اقامت خود بازگردانده شود. که در کلیه موارد هزینه این خدمات توسط شرکت بیمه سامان تأمین می شود.

بیمه مسافرتی سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی ودندانپزشکی، تاخیر در حرکت هواپیماها و گم شدن چمدان ها را پوشش می دهد وهمچنین در زمان مفقود شدن بار یا سرقت مدارک ویا درصورت نیاز به مشاوره حقوقی به مسافران ایرانی امداد رسانی می نماید.

گفتنی است مسافران و علاقه مندان به گردشگری و سفر برای کسب اطلاعات بیشتر، و تهیه بیمه نامه مسافرتی خود میتوانند با شماره تلفن چهار رقمی 8943-021 تماس گرفته و یا با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی شرکت بیمه سامان و یا شعبه بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند.

آدرس کوتاه شده: