سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۷ ۶۴۱
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت سامان تدبیر حامی با برگزاری مسابقه بولینگ

گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت سامان تدبیر حامی با برگزاری مسابقه بولینگ

گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت سامان تدبیر حامی با برگزاری مسابقه بولینگ

شرکت خدمات بیمه ­ای سامان تدبیر حامی (سهامی خاص) در یک اقدام نوآورانه، سالگرد تأسیس خود را با برگزاری یک مسابقه بولینگ میان مشتریان خود گرامی داشت. در این مسابقه که در تاریخ دهم خرداد و همزمان با سالگرد تأسیس این شرکت در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، 14 تیم بانوان و 21 تیم آقایان در دو گروه به رقابت پرداختند و در پایان سه تیم برتر در بخش بانوان و آقایان معرفی شده و جوایزی را به رسم یادبود دریافت کردند. 35 تیمی که در این مسابقه به رقابت با یکدیگر پرداختند، هر یک متشکل از سه نفر از کارکنان معرفی شده توسط شرکت­هایی بودند که تحت پوشش خدمات بیمه ­ای شرکت سامان تدبیر حامی قرار دارند.

کامبیز کیامهر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سامان تدبیر حامی هدف از برگزاری این مسابقه را نزدیکی و همدلی بیشتر مدیریت و کارکنان این شرکت و مشتریان خود عنوان کرد و ضمن تأکید بر مشتری­ مداری و ارائه بهترین خدمات به عنوان راهبرد همیشگی شرکت سامان تدبیر حامی، چنین برنامه­ هایی را گامی عملی برای نهادینه­ سازی فرهنگ مشتری­ مداری دانست. وی خاطرنشان کرد که کارکنان شرکت سامان تدبیر و مشتریان حقیقی و حقوقی آن همه عضو یک خانواده هستند که رضایت خاطر، آسودگی و شادی آنان چه برای لحظاتی در چنین برنامه­هایی و چه به صورت مداوم و کلان با دریافت خدمات مناسب، به رشد و تعالی همه آنها خواهد انجامید.

در این مراسم همه تیم­های شرکت­ کننده یک بیمه ­نامه آتش­ سوزی را به عنوان هدیه از شرکت سامان تدبیر حامی دریافت کردند و به تیم­های اول تا سوم آقایان و بانوان مدال و جام قهرمانی اهدا و به اعضای تیم­های اول بانوان و آقایان یک بیمه ­نامه عمر و تشکیل سرمایه نیز تقدیم شد. گفتنی است شرکت سامان تدبیر حامی نخستین نمایندگی حقوقی شرکت بیمه سامان در استان تهران و دارای گواهینامه بین­ المللی رضایت مشتری (ISO 10002) است که طیف گسترده­ای از خدمات بیمه ­ا.ی را به اشخاص و بنگاه­های اقتصادی ارائه می­دهد.

آدرس کوتاه شده: