دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۷ ۵۱۴
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
راه اندازی کانال فروش تلفنی بیمه مسافرتی سامان

راه اندازی کانال فروش تلفنی بیمه مسافرتی سامان

بیمه سامان در راستای گسترش و توسعه فعالیت خود در حوزه خدمات بیمه‌ای از ابتدای فصل تابستان 1393 « فروش تلفنی بیمه مسافرتی سامان » را راه ‌اندازی نمود.

سروش مساواتی، مدیر بازاریابی و برند بیمه سامان با عنوان این مطلب افزود : با توجه به افزایش سفرهای تابستانی و نیاز به تسهیل خرید بیمه مسافرتی، بیمه گذاران محترم می توانند علاوه بر دریافت مشاوره رایگان بیمه نامه مسافرتی خود را به صورت تلفنی خریداری نمایند.

مساواتی در ادامه افزود: در راستای معرفی این محصول و درجهت آشنایی مسافران عزیز با بیمه نامه های مسافرتی، در شرکت بیمه سامان فعالیتهای گسترده ای صورت گرفته است. از جمله این اقدامات ارائه این بیمه نامه از طریق باجه های فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان و آژانسهای مسافرتی طرف قرارداد نمایندگان بیمه سامان، خرید آنلاین و در نهایت امکان خرید تلفنی بیمه نامه مسافرتی سامان از طریق تماس با این شرکت فراهم گردیده و مسافرین عزیز می توانند بیمه مسافرتی خود را بصورت تلفنی با کمک پرداخت حق بیمه از طریق کد USSD خرید و از پوششها و خدمات این بیمه نامه بهرمند شوند.

مدیر بازاریابی و برند شرکت بیمه سامان در ادامه به پوششهای متنوع این بیمه نامه اشاره کرد و افزود: بیمه مسافرتی سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه های ناشی از تاخیر در پرواز هواپیما و هزینه خریدهای ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان ها را پوشش می دهد. همچنین این بیمه نامه در زمان مفقود شدن بار یا سرقت مدارک و یا در صورت نیاز به مشاوره حقوقی به مسافران ایرانی در تمامی نقاط جهان امداد رسانی می نماید.

گفتنی است مسافران و علاقه مندان به حوزه گردشگری و سفر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه مسافرتی سامان میتوانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بیمه سامان به آدرس www.si24.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 89302302-021 تماس حاصل فرمایند

آدرس کوتاه شده: