همزمان با 13 آذر روز ملی بیمه، اسامی برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت بیمه سامان اعلام شد. به گزارش روابط...
پرداخت خسارت بيمه نامه مسئوليت بيمه سامان حداكثر تا 15 روز
مدير بيمه هاي مسئوليت شركت بيمه سامان گفت: ثبت خسارت، رسيدگي به پرونده و پرداخت خسارت به بيمه گذار بيمه مسئوليت شركت بيمه سامان، آنلاين است و به مراجعه حضوري به دفاتر نمايندگي، شعب و يا كارگزاران طرف قرارداد بيمه سامان نيازي نيست.
به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان،علي صرفي با بيان اين كه رسيدگي به پرونده خسارتي و نيز پرداخت خسارت، از مهمترين دغدغه هاي خريداران بيمه نامه است، اظهار كرد: شركت بيمه سامان با طراحي آنلاين اين فرايندها، در صورت كامل بودن مستندات، حداكثر در 15 روز خسارت را به حساب زيان ديدگان واريز خواهد كرد.
وي همچنين به پيشتازي شركت بيمه سامان در طراحي بيمه نامه هاي مسئوليت اشاره كرد و با بيان اين كه بيمه مسئوليت شهروندي يكي از بيمه نامه هاي الزامي براي همه شهروندان است، گفت: در شرايطي كه تعميركاران ونيروهاي خدماتي به خانه عموم شهروندان مراجعه مي كنند، وقوع هرحادثه براي آنها مي تواند مسئوليت تازه اي براي اعضاي خانواده ايجاد كند.
او ادامه داد: بيمه مسئوليت شهروندي در دو قالب انفرادي و خانوادگي، مسئوليت افراد در قبال ديگران را پوشش مي دهد و م يتواند كي از نگراني هاي جدي در حوزه زندگي روزمره را برطرف كند. صرفي بيمه نامه جامع دوچرخه را يكي ديگر از محصولات خلاقانه شركت بيمه سامان دانست و گفت: با تهيه اين بيمه نامه، نه تنها مسئوليت افراد در قبال اشخاص ثالث تحت پوشش قرار مي گيرد، بلكه خسارات ناشي از وقوع حادثه براي راكب و حتي بدنه دوچرخه نيز پرداخت خواهد شد.


۲مهر تصادف کردیم ، همه مدارکم فرستادیم ولی الان ۴ آبانه ، هنوزهزینه خسارتو پرداخت نکردن
سلام و وقت بخیر خدمت شما شما اگر برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث و یا بیمه بدنه خودرو سامان اقدام کرده اید، می توانید از طریق شماره 0218943 با کارشناسان پشتیبانی بیمه سامان تماس بگیرید و پیگیری نمایید. موفق باشید.
پروندهفرستادمحدودیکماهههنوزخسارتپرداختنشده
سلام و عرض ادب خدمت شما آقای مظاهری عزیز ارسال پرونده برای دریافت خسارت به صورت کلی زمانبر هست، در بیمه های مختلف هم این موضوع میتواند مدت زمان متفاوتی داشته باشد. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما در این مورد سپاسگزاریم.
شیراز،حواله میکنه تهران تهران میکه شیراز رسیدگی کنه واقعا بی مسعولیت هستن در برابر وظیفه خود
سلام و احترام خدمت شما کاربر گرامی از اینکه احساس کردید پاسخگویی مطلوب نبوده، واقعاً متأسفیم و از اینکه این موضوع را با ما در میان گذاشتید، سپاسگزاریم. برای رسیدگی سریعتر فرآیند خسارت در بیمه سامان لطفاً این مراحل را دنبال کنید: 1) شماره بیمهنامه و مشخصات کامل خسارت را به واحد رسیدگی خسارت اعلام کنید. 2) مدارک خود را کامل کنید و برای ما ارسال کنید. 3) در صورت تفاوت شعبه (شیراز/تهران) امکان درخواست بررسی از شعبهٔ مبدا یا پرسیدن دلیل تأخیر وجود دارد. در ساعات اداری می توانید با شماره پشتیبانی ما 0218943 تماس بگیرید و از کارشناسان بیمه سامان راهنمایی لازم را بگیرید. با تشکر از همراهی شما.
کمترین گیفت در ارائه خدمات در پرداخت را دار سه ماه ماشین ما تصادف کرد هنوز خسارت واریز نکرد واقعا پشیمان هستم دیکه هیچ وفت به این بیمه مراجعه نمیکنم
سلام و احترام خدمت شما کاربر گرامی از اینکه تجربهی تاخیر در پرداخت خسارت داشتید، عذر خواهی میکنیم. لطفاً برای پیگیری دقیق وضعیت پروندهتان، شماره بیمهنامه یا پرونده خسارت را از طریق تماس با پشتیبانی بیمه سامان به شماره ۰۲۱۸۹۴۳ اعلام بفرمایید تا همکاران ما موضوع را بررسی کرده و نتیجه را سریعتر اعلام کنند 💙 اطمینان داشته باشید هدف ما جلب رضایت شما و بهبود تجربه خدمترسانی است. با تشکر از همراهی شما.