شركت بيمه سامان خسارت 34 ميليارد و 33 ميليون توماني به يك شركت نساجي در استان اصفهان را پرداخت كرد....
بیمه سامان با مسابقه کتابخوانی، فرهنگ رهبری فردی را در سازمان نهادینه کرد
همزمان با 13 آذر روز ملی بیمه، اسامی برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت بیمه سامان اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در راستای ترویج ارزشهای سازمانی بیمه سامان همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، این شرکت اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی کرد که بیش از ۷۰ نفر از همکاران در آن مشارکت کردند.
شرکت کنندگان در این مسابقه، مطالعه کتاب «رهبر بدون سِمَت» که به سفارش بیمه سامان تهیه و چاپ شده بود را بر عهده داشتند. این کتاب نوشته «رابین شارما» روایتی داستانگونه از زبان شخصیتی است که بهدنبال موفقیت حقیقی در عرصه کسبوکار و زندگی است.
در مراسم اهدای جوایز این مسابقه، معاون توسعه سازمان و سرمایههای انسانی شرکت بیمه سامان با بیان این که هدف از برگزاری این مسابقه، فقط انتخاب برندگان و اهدای جایزه به آنها نبوده است، گفت: هدف اصلی ما سرمایهگذاری بر روی سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی شرکت و تعمیق درک از ارزشهای محوری شرکت به عنوان موضوعی حیاتی بود.
فرزاد فروغی تاکید کرد: کتاب «رهبر بدون سِمَت» به زیبایی توضیح میدهد که رهبری یک جایگاه سازمانی نیست، بلکه یک طرز فکر و یک عمل روزانه است و این کتاب مستقیماً به قلب ارزشهای سازمانی بیمه سامان اشاره میکند.
وی افزود: ما معتقدیم که هر فرد در این سازمان، یک رهبر در حوزه مسئولیت خود است و از این رو همکاران با مطالعه این کتاب، نه تنها به دانش خود افزودهاند، بلکه به سازمان در مسیر تحقق چشماندازهایش کمک کردهاند.
معاون توسعه سازمان و سرمایههای انسانی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که مسائل مطرح شده در این کتاب نباید فقط به عنوان یک ایده باقی بمانند، ادامه داد: باید تلاش کنیم هر کدام از ما یک «قهرمان» در تیم خود و الگویی در ترویج فرهنگ یادگیری و رشد مستمر باشیم.
"رهبر بدون سِمَت" نقاط مشترک بسیاری با ارزشهای شرکت بیمه سامان دارد که از جمله آنها میتوان به «گشودگی و تجربهپذیری»، «بی حد و مرز بودن»، «چابکی»، «کار تیمی مبتنی بر اعتماد» و «مشتری مداری» اشاره کرد.
بیمه سامان نیروی انسانی را بسیار ارزشمند میداند، از این رو معتقد است آنها باید قابلیتهای فردی خود را توسعه داده و از بحرانها نهراسند؛ باید بلندپروازانه به دنبال تحقق اهداف خود و شرکت باشند، با همکارانشان ارتباط نزدیک داشته باشند و کسب رضایت مشتریان را به عنوان دغدغهای ارزشمند تلقی کنند.
پس از بررسی نتایج مسابقه و امتیازات دریافتی، اسامی برندگان مسابقه به شرح زیر مشخص شده است:
- نفر اول:فاطمه توسلی
- نفرات دوم:نفیسه مینویی-سید امید میررفیع
- نفر سوم : نازنینسادات مقدم
- نفر چهارم:اشکان سپهری
- نفر پنجم: علی میکائیلی
گفتنی است به برندگان مسابقه جوایزی شامل گجت هوشمند، خدمات رفاهی و بن خريد كتاب به ارزش 30 ميليون ریال اهدا شد.

